onsdag 3 februari 2010

Korgfåtölj

God för-/eftermiddag! Kort skoldag även idag, skönt att man hinner pusta ut lite innan man sätter sig ner för att plugga ännu mer. Berättade ju om korgfåtöljen som jag hittade på loppis igår som nu har fått genomgå en renovering. Glömde såklart bort att ta förebild men innan var den i den traditionella korgfärgen.

Målade den vit och hängde ett litet hjärta på, skulle även vilja ha en liten filt eller en lite kudde och ett gosedjur i, men det kommer så småningom..

Den har nu hittat sen plats i en hörna i vardagsrummet och det för mina tankar till att jag faktiskt inte har visat er före- och efterbilder på vardagsrummet ännu, så det dyker förmodligen upp inom de närmsta dagarna.

Ha en fortsatt trevlig onsdag!
Kram Emily

11 kommentarer:

  1. Så sött!! Blir ju jättebra där i lilla hörnan. Ser fram emot före & efter bilder av vardagsrum!
    Plugga lugnt :P
    //Kristin

    SvaraRadera
  2. Så söt den blev. Jag hade en sådan där när jag var liten.
    Ha en skön kväll!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  3. Mina flickor har två precis likadana korgstolar i sin lekstuga. Även mina är loppisfyndade!

    Trevlig helg!
    Kram Marie

    Ps. Vad kul att du blev inspirerad av mitt soffbord!

    SvaraRadera
  4. Hejsan!
    Vilken makeover fåtöljen fick uppleva!
    Kommer att kika in här igen!
    Kramen
    //la petite perle

    SvaraRadera
  5. Hej där.
    Fin blogg du har och vad fint ni verkar ha det hemma:)
    Lägger dig i min länklista om det är ok.

    Ha en trevlig helg.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  6. Så fin den blev!

    Såg just en liknande från Bruka för 3000:-

    Kram Maud

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Va fint ni har hemma hos er din pojkvän och du, Kul!
    kikar in någon annan dag igen:)
    Må så gott!
    kram Susanne

    SvaraRadera
  8. Såå fint ni har det hemma hos er!!!
    Skrev en kommentar men vet inte var den tog vägen?!
    Antingen blir det denna bara annars båda men då vat du varför iallafall;)
    Ha de gott!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  9. Hej Emily
    Vad fint det blev med vit färg och ett hjärta. Så lite som behövs...
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  10. Ville bara kika in och önska en fin alla hjärtans dag! Kram Petra

    SvaraRadera
  11. Hej. Tråkigt att dy inte skriver oftare, gillar verkligen din blogg. Kram=)

    SvaraRadera