torsdag 21 januari 2010

Dreams

Godmorgon eller god förmiddag kanske man ska säga. Känner mig krasslig idag så det blev endast en snabb-visit till skolan på morgonkvisten. Har inte så mycket att säga er, känner mig tom på energi men jag kan bjuda på en liten förvandling som vanligt så, haha.

Före

Efter


Jag köpte stolarna på loppis för ca. 50 kr/st tror jag. Nu pryder nummer ett en del i vardagsrummet och tvåan står i sovrummet, perfekt med lite extra sittplatser om man får mycket gäster.


Var även på loppis igår men hittade nästan ingenting, handlade det ni ser ovan för sammanlagt 19 kr mer än så blev det inte, får kolla runt lite i helgen också, har snöat in mig på att jag vill ha en kökssoffa i köket och har fått en massa ideér så hoppas verkligen att jag hittar en snart!

4 kommentarer:

  1. Hoppas att du inte blir sjuk.Vilken skillnad på stolarna .Tänk vad vit färg gör.Hoppas att du hittar en soffa.Ha en skön torsdag Varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. vad snäll du är=)vad kul att man kan inspirera andra...de e så fint med gamla pinnsoffor...har 2 st som jag fyndat på loppis, har bilder på dom lite längre bak i bloggen=) uppmålade såklart...

    SvaraRadera
  3. Jätte snygga stolar! Det brukar vara så att när man letar så hittar man inte men visps springer man på det man vill ha där man minst anar det.
    Krya på dig!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  4. Hejsan!

    Dina stolar blev ju hur fina som helst..kul med före bild oxå,,,,

    HA nu det så gott!
    MiaMaria

    SvaraRadera