tisdag 19 januari 2010

Hjärteslag

Hej på er! Tråkigt väder ute idag och jag har en helkväll med pluggande att se fram emot, suck. Hoppas ni andra har roligare saker för er. Är otroligt sugen på att gå på loppis och fynda, är inne i min fyndar-period som så många gånger. Kanske blir en sväng förbi några av de som Nynäshamn har att bjuda på i helgen, snälla Julia har tipsar mig om ett par stycken. Är jättesugen på en kökssoffa som jag kan göra om till min egen och för att senare kanske även köpa ett större matbord, vi får väl se om jag lyckas hitta något passande.

De här små söta lådorna finns hemma hos mig, TEA-lådan fick
jag av mamma i julklapp och var ju bara tvungen att köpa två till.
De finns att köpa på MIO för ca. 70-150 kr/st.

Bjuder er även på en bild på min E, min lillebror Leon
och E´s systerdotter Greta från i helgen.

2 kommentarer:

  1. Gud vilka förändringar ni gör. Så himla kul att få se före och efter bilderna! Det blir så fint.
    Jag är också så sugen på att fynda lite på loppis. Får se om det blir något till helgen!

    Ha en bra dag // Camilla

    SvaraRadera
  2. Oj vilket jobb ni har gjort! Så roligt med alla före och efter bilder, önskar att vi varit flitigare med kameran innan vi satte igång.
    Länkar dig så jag inte missar något:)

    Kram Mimmi

    SvaraRadera