måndag 18 januari 2010

Förvandling

Hej på er! Jag tänkte hålla lite på vardagsrummet och istället visa er en annan förvandling. Det här skåpet har vi haft hemma hos mamma sedan jag var liten, mamma tyckte det blev omodernt och sedan dess har det stått i källaren och samlat damm i många år, men nu när jag flyttade kom det till användning igen.. Jag önskar att vi även hade sparat kökssoffan som vi hade i samma serie så kunde jag gett mig på den också..

Före

Efter målning


Just nu pryder skåpet en hörna av mitt vardagsrum, dekorerade det med
två kransar som jag bundit av lingoris i plast som jag fyndade på loppis!




9 kommentarer:

  1. Tänk vilken skillnad det blir. Superfint!:-)
    Stina

    SvaraRadera
  2. Hej Emily :)

    Så jättefint ni bor!
    Jag brukar fynda lite varstans, kyrkans, röda korset, Bingeting osv. Ja på alla loppisar som finns i Nynäs helt enkelt :) Det gäller att rota runt lite bara ;)

    kramar/Julia

    SvaraRadera
  3. WOW vad snyggt vilken skillnad.vad duktig du är!!!!!Fint med kransarna du har gjort.Ha en skön måndag.Varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Jättefint blev skåpet.
    Roligt när förändringen blir så tydlig.

    Kram annica

    SvaraRadera
  5. Ja tänk vad de där gamla furumöblerna blir snygga när man använder lite vit färg. Kul är det också att måla.
    Ha en skön kväll!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  6. Det blev ju superbra, mycket finare än jag kunnat tro o dessa skåp finns det många av på blocket att fynda, perfekt.

    Jag är så otroligt glad att jag hittat din blogg för jag är i startgroparna att skapa ett hem i vitt o lantligt - äntligen har jag kommit på hur helheten ska se ut, yes.

    SvaraRadera
  7. hej Emily, välkommen till den underbara bloggvärden. här kommer du att trivs och vad spännande att få se vad du pysslar med framöver. Din makeover var bara sååå fin.
    Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  8. hej!premiärtur här på din sida...sitter och tittar på alla projekt du lagt upp, vad duktig du är..visst är det kul när man skapar nytt med vitt=) älskar det...ha en fotsatt bra dag,ska kika vidare nu/helena

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Vilken totalförvandling av ert hem ni gör. Otroligt fint! Gillar den roliga idén med elskåpet :) Vad duktiga ni är.
    Ha en bra dag!
    Kram Milla

    SvaraRadera