fredag 29 januari 2010

Inspiration

Hej på er! Det var ett tag sedan, har ägnat min tid till familj, vänner & studerande så det har inte blivit så många inlägg. Men jag har dock kikat in hos er titt som tätt och låtit mig inspireras. Har små projekt på gång här hemma, har bl.a. äntligen hittat en liten kökssoffa som passar sig perfekt här hemma hos mig och den gamla matgruppen ligger ute till försäljning så i köket kommer snart bilder på min nya egendesignade sådan.

Lite av mina senaste loppisfynd. Fat, ljusstakar, kanna,
zink-hink och massvis med tändstic
ksaskar.

Berättade tidigare att jag lagt en beställning hos Panduro och
avin trillade ner i brevlådan någon gång under förra veckan.


Änglavingar i olika storlekar, en trälåda
och lite små glas ägg blev hemklickade.

Sedan fick jag sådan inspiration från Helena


Jag byggde då en stege av grenar jag hittade i skogen och målade dem vita,
så nu får de stora änglavingarna hänga där..



Trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. OJOJOJ Vad fint du har det.skitsnyggt.Ha en mysig kväll mys och njutVarmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Kul att du hittat en soffa nu! Jätte fina fynd och vilken fin stege. Det var ju en jätte kul idé.
    Ha en skön kväll!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera